Fariha Saibani on Instagram!

13 October 2030

Program Turun Berat Badan Herbalife

 Selamat Datang! Saya gembira
anda berada di sini :) 
Anda sedang mencari solusi turun berat badan dengan Herbalife Malaysia?
Berita gembira, anda berada di tempat dan masa yang betul!  Dengan limitasi lokasi dan kekangan waktu, coaching lebih mudah dengan adanya sistem ONLINE!
Segalanya hanya di hujung jari. Tidak perlu kos penggangkutan dan yuran untuk ke gym, tetapi anda boleh lakukannya hanya dari rumah. Amat berbaloi.


Turun % Lemak. Bina Otot. Kehidupan
Yang Lebih Baik.
  • Program yang personalize membantu setiap individu untuk focus kepada proses penurunan berat badan masing-masing kerana setiap orang berbeza. One size doesn't fit all!
    • Melalui ONLINE COACHING, program kurus 30 hari dan bantuan nutrisi lengkap Herbalife Malaysia, anda juga dapat menggunakan strategi yang sama seperti coachee saya yang lain. Perbezaan hasil penurunan berat badan adalah bergantung kepada berapa banyak usaha dan komitmen yang anda berikan.

Anda adalah FOKUS kami.
  • Senaman yang bagus dan pemakanan yang seimbang bukanlah semata-mata jawapan yang sebenar. Jika YA , dah ramai orang yang boleh menurunkan berat badan dengan mudah.
  •  Anda memerlukan seseorang yang boleh mendengar dan memahami masalah dan situasi yang anda hadapi. Dalam program cabaran kurus 30 hari coach akan beri konsultasi secari personalize dan akan mencadangkan workout serta pelan pemakanan sesuai dengan gaya hidup anda. Paling penting kami akan sentiasa membuat adjustment mengikut keperluan untuk result jangka panjang anda.


APA YANG ANDA AKAN DAPAT DENGAN 
SERTAI PROGRAM KURUS KAMI

=====================================================
C -CUSTOMIZED. Beginner/intermediate/advance. Setiap orang mempunnyai tahap keperluan berbeza. 
H -HEALTH. Pelan pemakanan seimbang, dan fitness goal yang bersesuaian menurut individu tertentu.   
A-A PERSONAL COACHING. Sistem yang sudah terbukti  berkesan. Lebih 1000 orang sudah berjaya.
N -NO MORE FRUSTRATION! Anda tidak perlu lagi buang masa mencuba dan mencuba. Program ini di bina untuk mendapat result yang anda inginkan.  
G -GUIDANCE. Sehingga anda mendapat berat badan yang anda idamkan.  
E-EFFECTIVE. Program kurus yang terbukti selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur.
========================================================

 Konsep Coaching kami

  • Untuk turun dan kekalkan berat badan kami amat tekankan konsep membina sikap yang baik terhadap cara pemakanan anda.
  • 80% pemakanan seimbang + 20% senaman dan 100% mind set yang betul. Bagaimana nak membina mind set yang betul? Melalui ILMU.
  • Semua orang mempunnyai peluang yang sama untuk mendapat berat badan yang ideal. Tetapi adakah goal anda selari dengan komitmen yang bakal anda berikan?:)
  • SIMPLE-FUN-MAGICAL. Konsep dietary yang anda lalui mestilah sesuatu yang boleh adapt dengan gaya hidup anda. Ia dilakukan berterusan! Bukan hanya ketika turun berat badan sahaja!


INGIN MULAKAN SEKARANG?
*BOOK SLOT ANDA,
TEMPAT TERHAD*
========================================================


KENAPA NAK TURUN BERAT BADAN SEKARANG?

"Coach, saya nak turunkan berat badan sebab baru sahaja kene darah tinggi. Doktor nasihatkan saya supaya turunkan berat badan."

" Saya kene turunkan berat badan sebelum December ni sebab nak kahwin!"

"Saya nak turunkan berat badan untuk memudahkan proses dapat anak. Doktor kata kene turunkan berat badan."

"Selepas melahirkan 5orang anak saya masih mengadungkan 30kg lemak! Saya cepat letih dan cepat mengah. Juga berasa malas nak pergerakan mula terbatas!"

Apa pula sebab anda?

Ini soalan pertama yang saya akan tanya kepada bakal coachee saya kerana yang menyebabkan seseorang BERJAYA SEHINGGA KEGARISAN penamat untuk turun berat badan adalah MISI DAN KEINGINAN yang kuat.

=======================================================================

DAH CUBA PELBAGAI CARA TAPI TAK BERKESAN?

Dah pernah cuba tak makan nasi beberapa bulan, berjaya turunkan beberapa kilo! Tapi bila stop naik semula. 2kali ganda dari berat asal. 

Dah pernah cuba produk X tapi kene cirit birit tak berhenti sampai dehydrate. 


Dah cuba diet cara sendiri. Penat berlapar tapi cuma turun 1kg je. Last-last kene gastrik!


Dah cuba sapu minyak masak X, tak turun pon?


Diet sendiri semangat yo-yo je. Paling lama dapat bertahan 2minggu je. Semangat takde tak buat. 


Dah cuba pelbagai cara tapi masih menemui jalan buntu. Apa kata anda buat betul betul kali ini saya bantu insyaaAllah pasti menemui kejayaan.


Tapi.............  


CABARAN UNTUK TURUN BERAT BADAN

Tidak ada masa untuk senaman.


Sukar untuk kawal selera makan.


Tidak ada support dari ahli keluarga atau rakan-rakan.


Tak tahu cara turun berat badan dengan betul dan selamat.


Tak tahu nak makan apa, last-last tak makan apa-apa, dengan harapan boleh kurus. 


Jom mulakan program CABARAN KURUS 30 HARI bersama Coach Fariha hari ini!



KENAPA PROGRAM CABARAN KURUS 
30HARI ONLINE?

Zaman sekarang segalanya di hujung jari. Nak order makanan pon call je, delivery service sampai ke depan pintu rumah sehingga pemakanan kita juga menjadi tidak terkawal. 


Segalanya mudah dengan ONLINE!

Cabaran turun berat badan adalah MUDAH, RINGKAS dan BERKESAN. 

Anda akan mendapat: 

  • One-to-one coaching dari Coach Fariha.
  • Pelan Pemakanan yang personalize.
  • Group support secara ONLINE. Online MASTER CLASS.
  • Program nutrisi yang terbukti berkesan.
  • Turun berat badan.
  • Produk Herbalife
  • Pemantauan dan follow-up
  • Boleh sertai walau dimana anda berada asalkan ada whatsapp.
  • Hadiah WANG TUNAI! Anda memang dalam mode nak turun berat badan berkesan. Tapi coach baik hati nak bagi hadiah? Sambil menyelam minum air! :)

 Berapa berat badan yang anda dapat turunkan dalam masa 30 hari?

Apa kata anda sertai sekarang dan buat untuk ketahui jawapannya.


INGIN MULAKAN SEKARANG?
*BOOK SLOT ANDA,
TEMPAT TERHAD*
klik: www.wasap.my/601139396294

============================================================

TESTIMONIAL PESERTA CABARAN KURUS 30 HARI

***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 


FEEDBACK COACHING 


***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 



***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 



***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 




***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 


================================================================
KISAH MEREKA


ENCIK FAUZI BERLARI 5KM SETIAP HARI, MASIH GAGAL TURUN BERAT BADAN?
Saya sangat komited untuk turunkan berat badan. Bulan Ramadhan yang lepas setiap pagi saya berlari sejauh 5km. Hampir setiap hari bukan masalah pada saya. Tetapi hasilnya sangat mengecewakan. Nak turun beberapa kilo pon susah sangat rasanya.
 

Berat badan yang terlebih membuatkan saya berasa sangat tidak selesa! Nekad nak buang lemak dan satu-satunya cara yang saya rasa yakin ialah dengan bersenam kaw kaw. Ikut logik patutnya memang boleh kurus. Tapi jarum dekat penimbang menunjukkan sebaliknya. Sehingga saya sertai WEIGHT LOST CHALLENGE ONLINE, ianya merubah hidup saya!
 

Rupanya 80% faktor pemakanan + enhance nutrition, 20% senaman dan 100% mindset yang betul. Program ni memberi kesan 360° menggubah tabiat makan saya dan cara saya berfikir tentang makanan. Meal replacement yang disertakan dalam WLC PROGRAM ni amat membantu saya ketika sarapan pagi dan makan malam. Saya follow sahaja 100% meal plan makan 5-6x sehari yang coach berikan tanpa banyak soal. Sebab saya dah rasa, bagaimana rasanya gagal.
 

Saya tak sangka saya boleh turun sebanyak ini! Terima kasih kepada Coach dan Team Weight Lose Challenge Online. Alhamdulillah.. 2017 bakal menjelang, jom sama-sama kita ubah cara makan dan amalkan gaya hidup sihat. Kalau saya boleh buat, anda boleh buat lebih baik lagi!
***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 
===============================================================
KISAH BENAR; SAYA TAK PERNAH KURUS DARI KECIL.

Assalamualaikum.. Hai semua, nama saya Leeza, umur 23tahun. Dahulu badan saya tak payah ceritalah, besar dan lebar. Haha . Saya memang obes dari kecik. Dari umur saya 12tahun saya dah debab. Sampailah saya tingkatan 5 berat saya naik mendadak sampai 120kg! Pada saya, saya tak kisah langsung pasal berat badan saya. Sebab saya ada geng kaki makan. Orang sekeliling boleh terima seadanya saya.

Seronok memang seronok. Bab makan usah kata, semua saya makan. Faveret saya AYAM UNCLE BOB!. Nak nak pula family saya berniaga bisnes kuih muih seperti cempedak goreng, pisang goreng.. Fuhh..memang best! Actually masuk ni dah 3x re-enrol wlc program. Pertama kali tak jalan sangat sebab nak ubah tabiat makan tu masih susah. Tapi turun kg adelah sikit.

Kali ke-2 reenrol dah nampak dah sikit jalan yang terang.. sebab dah pandai kalori, nutrisi dan zat.. Group support best dan start bersenam. Haa yang ke3 ni saya dah dapat lenggok yang betul nak turun, pandai cheat meal, masak sendiri mostly my food. Sooo..walla...total turun dah 30kg!!! Dengan bantuan coach, meal plan lengkap, workout best, dan semangat yang membara! Good luck semua.. saya ada lagi 20kg nak turunkan. Jom buat sama sama! .
***HASIL ADALAH TIDAK TIPIKAL. HASIL SETIAP INDIVIDU 
ADALAH BERBEZA-BEZA 
==============================================================

Kenapa NUTRISI HERBALIFE?

1. NUTRISI SEIMBANG YANG LENGKAP.
Faktor utama yang mempengaruhi penurunan lemak dalam badan adalah melalui nutrisi seimbang dan lengkap. Produk Herbalife Malaysia mempunyai 55nutrisi, 18 amino asid dan serat dalam kalori yang rendah. 

Ini bermaksud turun berat badan tanpa perlu kurangkan intake nutrisi. Barulah misi fat lost dapat di capai dengan jayanya.


2. KONSEP NUTRISI SELULAR.
Ianya bertepatan dengan sunnah pemakanan gaya nabi. Kenapa anda di sarankan untuk kunyah makanan sebanyak 32kali dan lebih? Supaya makanan boleh menjadi lebih halus dan mudah untuk sistem penghadaman. 

Dalam masa 30saat nutrisi telah dapat diserap oleh badan. Semakin sihat sel sel badan, semakin bagus sistem metabolic anda :)


3. SESUAI UNTUK GAYA HIDUP ZAMAN SEKARANG.
Zaman sudah berubah. 50tahun dulu kita perlu menanam padi dan sayur sayuran sendiri. Tapi zaman sekarang penanaman sayur, buah dan padi sudah menjadi commercial. Kita hanya dapatkan terus di pasar raya sahaja. Kualiti dan cara penanaman di tentukan oleh petani. Sama ada mereka menggunakan racun serangga atau secara organik? Bukan lagi anda yang tentukan.

Tetapi nutrisi Herbalife Malaysia terbukti selamat digunakan dan terbukti berkesan untuk turun berat badan. 


4. BACK-UP BY SCIENSE
Syarikat Herbalife Iinternational amat komited terhadap kualiti produk yang di hasilkan. Kepakaran barisan doktor dan saintis dari seluruh dunia diperuntukkan untuk melakukan kajian dari semasa ke semasa untuk menambah baik kualiti nutrisi produk.

Komitmen yang tinggi ini merupakan dedikasi kepada pengguna herbalife nutrisi di seluruh dunia. Syarikat nutrisi herbalife juga tersenarai dalam Bursa Saham NYSE kerana produk terbukti berkesan dan selamat di gunakan bukan sahaja orang awam tapi juga atlet antarabangsa seperti Cristano Ronaldo!


5. LEBIH 2JUTA TESTIMONI SELURUH DUNIA.
Bukan rakyat Malaysia sahaja yang mempunnyai masalah obesiti. Terutama di negara-negara maju seprti US, UK dan negara-negara lain, obesiti adalah antara cabaran yang perlu di atasi. 

Kerana ianya menyumbang kepaba NON-COMMUNICABLE DEASEAS. Penyakit tidak berjangkit yang boleh di cegah!




Pesanan: Sekiranya anda merupakan existing customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)

INGIN MULAKAN SEKARANG?
*BOOK SLOT ANDA
TEMPAT TERHAD*
Whatsapp: www.wasap.my/601139396294

FB PAGE: COACH FARIHA SAIBANI 
Follow IG @farihasaibani_coach
untuk dapatkan tips fitness dan turun berat badan 
setiap hari. :) 

No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)