Follow Fariha Saibani in INTAGRAM @farihasaibani_coach for latest update.#teamsurikurus

07 November 2012

Celebrities who TRUST Herbalife

Salam.

Alhamdulillah its been more than 2 years we've been consuming herbalife as complete nutrition that we could give to our body. Satang badan kita tak? Kalau sayang kenelah beri yang terbaik!:) 

This two days aku buka booth di Maybank Bangi seksyen 9 bersama Fatiyyah dan dengan 2 orang distributor lain, sangatla seronok bila dapat tolong orang jadi sihat sebab bila kita pergi ke masyarakat i've seen a lot of people in a really bad health condition. Seriously kesian sangat and we need more Coaches to help our people. 28juta rakyat Malaysia kot. Tak menang tangan kami -_-". 

So, nak berkongsi dengan korang semua especially yang belum pernah datang customer day atau testimonials day Herbalife yang bukan korang je yang makan herbalife tau.

Sekarang ni Herbalife dah famous gilerss tau. Why? Sebab ni makanan alaf abad-21. :)

Okey, bermula dengan pakar motivasi yang aku memang admire.


Prof. Dr Muhaya

Okey, sukaa sangat dengan dengan Prof. Dr Muhaya ni, dia sangat la humble, kalau ada booth Herbalfe mesti dia singgah and berborak dengan distributor Herbalife. Beliau merupakan pakar mata di Prince Court Hospital dan juga pakar motivasi yang popular keluar kat radio ikim dan TV sekarang ni. Orangnya sangat positive.

Yang paling best dia memang akan promote Herbalife kat orang2 walaupon dia tak buat business. Dia kata, "rugi tak makan Herbalife". So, kenapa bertangguh lagi?;p

a
Ustaz Pahrol M. Juoi di HQ Herbalife.

Aiseyh, Ustaz Pahrol ni menulis sangat banyak buku dan aku memang sangat suka baca buku diaa!! Best sangat. Alhamdulillah beliau juga dah memulakan nutrisi sihat bersama Herbalife.

Takyah la rasanya nak bercerita panjang tentang ustaz ni, korang mesti dah well known kan. Kenapa Herbalife? Sebab dalam shakes ada makanan sunnah nabi, buah delima, habbatus sauda' dan madu. So, kenapa tunggu lagi?;p

Aku admire sorang motivator ni Dato' Dr fadhila Kamsah. *berangan dia ambil Herbalife dengan aku*. hehe. Minat dia dari kecik kot, almaklumlah sama-sama darah jawa.haha


Alhamdulillah Mari Mengaji rancangan tv9 yang popular Ustaz Zamri pon sekarang menggunakan Herbalife dan sudah turun 5kg dengan Nutrisi herbalife. MasyaAllah.


Dan terbaru Raja Farah bukan sahaja menggunakan herbalife tapi juga menjadi coach Herbalife. Alhamdulillah, hari pelanggan di Hentian Kajang dia ada datang. Coach Herbalife amat diperlukan, selain jadi sihat kita juga boleh bantu orang lain jadi sihat dan jana pendapatan sampingan. 



INTERNATIONAL AND LOCAL ACTORS

Korean artist 

Haa,..siapa yang hantu sangat dengan K-Pop Korea ni, aku tak tahu la ni kumpulan ape? Junior junior tu ke? Tapi yang aku tahu diorang ni makan Herbalife. Shakes shakes shakes everyday. Nak menari perlukan stamina tau.

So, senang je, makan herbalife. Anyway Herbalife kat korea dah 20tahun. Siapa yang suka sangat dengan K-Pop tapi tak makan herbalife belom cukup "K-Pop" lagi okey. ^_^.


 Aiman vanilla chocolate

Siapa tak kenal pelakon tengah HOT and femes sekarang ni Aiman yang berlakon drama vanillan chocolate tu, eh macam perisa yang ada dalam herbalife la pulakkan. 

He chose Herbalife as his nutrition taking it everyday. Anda bila lagi?

Diana Amir

Diana Amir ni dulunya seksi kot alhamdulillah dengan hidayah dari Allah bertudung litup sekarang ni kot. Allah..sweet sangat dia pakai tudung. Dia ambil Tea-mix dengan shakes flavor chocolate. slurrp. Sedap kot.

Siapalah coach Diana Amir ni kan. 

Teringat la pulak kat celebrities bertudung yang lain macam Wardina, Catriona, Azizah WHI, *berangan diorang ambil herbalife dengan aku*. bhahaha. tak boleh belah angan-angan tu kan. who knows?;p 


ATHLETE  INTERNATIONAL AND LOCAL

Barcelona.

Jujurnya aku ni bukanlah peminat bola fanatik. Tak reti pon bab bola-bola ni. Tapi aku minat Barcelona ni sebab dia makan herbalife sama yang macam aku makan hari-hari.

That's the strong reason kenapa aku suka Lional Messi ni. 3 years in a row kot the best players. 

Tapi yang aku sukanya dengan Messi ni (ex boyfriend aku.hihi) sebelum herbalife sponsor memang dia dah ambil herbalife shakes dah.

See? so, ape tunggu lagi ?;p *aduh, penat type  "apa tunggu lagi ni"



Usain Bolt

okey aku memang tak kenal dia ni siapa kalau hubby tak kenalkan kat aku. Tahu tak dia merupakan pelari pecut terpantas di dunia! sekarang pon dia dah maksn herbalife. ohye, herbalife kini di 86 buah negara tau.

Negara terbaru adalah Bosnia. Anyone from Bosnia?


zakuan and aidil

pemain squash negara 

Azizul Hasni Awang.

Herbalife pon ada taja ahli suka tempatan dan dua di antaranya layak ke olimpik. Jadi tak perlulah lepas ni ragu-ragu dan tanya soalan seperti "herbalife ni sesuai ke dengan saya ek?". Tak fikir pulak KFC, MCD sesuai ke untuk badan?. 

Mereka semua dah ambil keputusan untuk jadi lebih sihat.

It is proven at 86 countries, 5.4billion record sales in 2011, NYSE Listed, 30 days money back guarantee, 5flavor vanilla, chocolate, stawberry, tropical fruits, capuccino. Nak yang mana?:)


FAST FOOD FOR INTELLIGENT PEOPLE
LOSE WEIGHT
GAIN WEIGHT
HEALTHY BREAKFAST
ASK US NOW!






No comments:

NOTICE!!!

Sekiranya anda merupakanexisting customer/member Herbalife, sebarang pertanyaan sila ajukan kepada COACH ANDA. Kami tidak berhak menjawab sebarang pertanyaan. Program Herbalife adalah personalize, hasil produk yang baik datang daripada komunikasi yang baik antara anda dan coach anda. Semoga berjaya!! :)